lipat dan susun



Salam~

Sekarang aku duduk seorang kat rumah. Kakak aku kat Kuching, kerja. Adik bongsu aku budak asrama penuh. Mak, bapak n adik aku sorang lagi pergi Sabah sebab daftar adik aku yang nak masuk U.  Bila duduk seorang ni rasa macam banyak giler masa kosong. 

Aku perasan rak dalam bilik aku macam berterabur giler. Oleh hal yang demikian, aku cuba mengisi masa kosong dengan melipat baju nak susun dalam rak ikut warna. Kreatif tak aku..kah kah.. Ni namanya tak de keje.  Bila dah siap lipat dan susun, nampak cantik dan kemas pulak bila susun ikut kaler macam gambar yang korang tengok kat atas ni.

Nampaknya bakat 'menyusun dan mengemas' aku dalam proses untuk dicungkil..

No comments:

Post a Comment