reaksi rumate

Assalamualaikum,

Pada pagi yang hening, kami sebilik kalau nak solat subuh memang jarang buka lampu bilik.

Biarlah bergelap, sebab malas nak sesuaikan mata dengan cahaya yang cerah.  Kalau nak bukak lampu just buka lampu meja je.

Setelah rumate aku balik dari ambik wudhu' pada suatu pagi,  rumate aku cerita dia terpandang macam ada pantulan muka seorang lelaki misteri kat aku punya laptop. Dah la bilik hanya samar-samar dengan cahaya lampu koridor. Takut juga jika ada anonymous yang menyelinap masuk ke bilik kami.

Dia amat terkejut dan mencerita perkara itu kepada aku pada petang hari itu juga. Aku juga naik seram mendengar kisahnya.

Lepastu, dia beranikan diri untuk tengok muka orang tu lame2, dan orang itu tidak bergerak.

Rupa-rupanya orang yang dia lihat itu adalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wallpaper yang menghiasi aku punya laptop.
tadaa..

reaksi aku: ceh~




























notakaki: aku adalah penggemar hitam tegar buat masa ini.

No comments:

Post a Comment