hobi..oh hobi..

Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar..nampaknya anda telah berzikir hari ini..Alhamdulillah.. Untuk entri kali ni, aku nak share ngan korang semua pasal aku punya hobi..tatadaa~..ce tengok kat bawah..

aku kumpul muka depan exam pad...

 koleksi  favourite..

edisi hitam putih terbaik..

antara kolesi yang comel..

emm..no komen..

kawan yang kasi..angkasawan SMS..

smart kan??!
selain tu aku juga kumpul keychain..

keychain kesayangan..
keychain gelas yang  unik..
koleksi keychain.. 
okeylah..setiap orang ada hobi masing2 kan?? Ada yang suka kumpul stem, tak pun kumpul tin kosong.. Tetapi, aku sarankan korang untuk kumpul satu benda ni..gunakanlah sebaik mungkin kehidupan ini dengan mengumpul sebanyak-banyak PAHALA untuk bekalan di akhirat sana agar dapat hidup bahagia selama-lamanya di syurga.. amin~..





No comments:

Post a Comment