lukisan tekap komik?!







    cara nak hasilkan lukisan tekap komik ni senang je..
    1.  ambil sehelai kertas A4 kosong
    2. sapukan minyak kat atas kertas tu..tak kisah le minyak apa pon, kertas ni aku sapu minyak masak dan minyak rambut  (tapi sebenarnya korang boleh je beli kertas minyak kat kedai alat tulis-aku saje je nak menambah kekreatifan aku je kalau tak jumpa kertas minyak..
    3. mulakan tekapan anda dengan melukis dari bawah karakter komik yang korang pilih
    4. bila kertas lukisan dah penoh, makanya lukisan korang dah siap..
    5. warnakan guna kaler pensel Luna lebih mujarab dan akan menghasilkan warna yang menarik.
    aiman: maaf sebab gambar tak berapa nak jelas..

      No comments:

      Post a Comment